Tulin vasta 10 kouluun korvani takia. Eilen oli disco mihin tuli vain 3 meidän luokan poikaa. Olisin itse myös halunnut tanssia mutta olen ujompi kuin toiset kaverini niin en mennyt itse hakemaan. Ja tänään perjantaina olin enkun suullisissa kokeissa. Mielestäni ne menivät päin mäntyä, mutta opettaja kehui ainakin yhdessä lauseessa! Se oli minulle menestys.  En osaa todellakaan hyvin englantia. Olen saanut yhden  tai pari kertaa 10 enkussa mikä on ihmeellistä. Minä ehkä leijun hyvistä koe tuloksista, mutta en tarkoita olevani paras. Meidän luokalta on pari jotka saavat aina kympin tai melkein aina.. Siispä pari meidän luokalta (Kavereistani) sanoo heitä hikeiksi. Itse olen ehkä pari kertaa  sanonut heitä hikeiksi koska  he leijuvat tuloksillaan, mutta en hauku heitä vaan sanon heitä vain kauheiksi koe lukijoiksi jotka haluavat aina 10 ja eivät voi tulla esim. Meseen ulos.. Kun heidän pitää lukea 3tuntia kokeisiin. No tämä taitaa muuttua selän takana puhumiseksi niin en enää puhu heistä. Parhaita kavereitani on alkanut jo hieman kyllästyttää minun höpöttäminen joten aina kun he kysyvät olen usein hiljaa ja ajattelen jtn. Sitten he rupeavat toistamaan nimeni niin esitän herääväni. Mutta en yleensä esitä vaan herään ja alan puhua jtn. mitä nyt suusta silloin tällöin pääsee. Kerran olen alkanut puhua serkuistani kun he kysyivät matikasta. Mutta nyt lähden mökille moimoi!